#1 Liebster Awards

 Nominacja jest to nagroda, przyznawana za „Dobrze wykonaną robotę”. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierzesz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań 11 nominowanym przez siebie osobom.
 Bardzo dziękuję za nominację, którą dostałam od Cukrowego Pióra z Hogsmeade. Postaram się sprostać zadaniu i wnieść coś od siebie(kreatywnego... mam nadzieję).   


 1. Jaką książkę teraz czytasz lub przeczytałaś?
Niektórzy wiedzą, niektórzy nie, ale czytam "Próby Ognia". Niestety nie mam zbyt dużo czasu, ale chcę szybko ją skończyć, żeby móc obejrzeć zwiastun, który dzisiaj ma ukazać się światu. Nie wiem czy manga zalicza się do książek, ale jeśli tak, to przeczytałam pięty tom "Wampirzycy Karin", a taką książkę, książkę, to "Więźnia Labiryntu". 
 2. Cytat na dziś?
 Och, trafiłaś idealnie! Dzisiaj cały dzień nie mogę uwolnić się od piosenki zespołu Coldplay "Spies".
 And the spies came out of the water
 But you're feeling so bad cos you know
 But the spies hide out in every corner
 But you can't touch them no
 Cos they're all spies
 They're all spies

 3. Najdziwniejszy, a może najpiękniejszy sen?
 Naprawdę nie wiem, co tu napisać. Nie kojarzę, żebym się budziła i mówiła, że mój sen był piękny, że był dziwny - wiele razy. Jak na złość, nie mogę sobie teraz żadnego przypomnieć. Aczkolwiek moja wyobraźnia w nocy działa na najwyższych obrotach i zamiast mi wyśnić TARDIS i Doctora, wymyśla jakieś dziwne rzeczy.
 4. Opisz siebie, za pomocą pięciu przymiotników.
Pięciu? No cóż... Szalona, czytająca, muzyczna, pesymistyczna, inna. 
 5. Masz jakieś pasje?
 Tak! Moją największą pasją jest muzyka, a w zasadzie śpiew. Śpiewam od małego, jak to się mówi. W głowie większość miejsca zajmują teksty i cytaty z piosenek. Na dobrą sprawę nie rozstaje się ze słuchawkami, na telefonie mam ponad 1200 piosenek. Chodzę na tak zwane 'Studio Piosenki'. Niestety, jak się okazuje, nie umiem kompletnie nic i jestem cały czas pod dźwiękiem... Zobaczymy na konkursie karaoke na Pyrkonie.
 6. Największa głupota w XXI wieku?
 Dzisiaj kiedy kolega mnie się zapytał czy oglądałam "Niezgodną", ja powiedziałam, że najpierw chcę przeczytać i jemu też to radzę. W tym momencie moja 'koleżanka' stwierdziła, że tylko ja lubię książki i że jestem dziwna. To jest głupie. Stereotypy. Dobrze się uczysz? Kujon. Lubisz książki? Jesteś dziwny. Chłopak, który tańczy? Pedał. Nienawidzę takiego podejścia do sprawy, aczkolwiek nie powiem, że i ja nigdy się nie poddaje stereotypom, bo to nie prawda.
 Mam numerek piąty, więc cytuję: "Jest czarodziejem, ale nic o tym nie wie, bo jego list z Hogwartu się zgubił". Nie zgodzę się, po pierwsze mam swój list z Hogwartu, a po drugie jestem w pełni świadoma moich mocy. 
 8. Próbowałaś kiedyś pisać własną książkę?
 Nie, ponieważ moje lenistwo, jak już wspominałam, wygrywa z kreatywnością, ale może kiedyś...
 9. Masz dziwne nawyki?
 Powiem tylko, że tak, ale nie zamierzam ich tu wypisywać.
 10. Twoje marzenie z dzieciństwa?
 Śpiewać. Zawodowo. Na scenie. Nie wiem, czy się spełni, ale walczę i nie zamierzam się poddać, wbrew temu, co mówią inni. 
 11. Twoje najbardziej absurdalne marzenie(teraz)?
 Mieć jednorożca i Chewbacce. Podróżować TARDISEM i uczyć się w Hogwarcie. Na wakacje przyjeżdżać do Obozu Herosów, a w wolnych chwilach walczyć z Mortenem i projektować roboty z Felixem. Mieć mnóstwo obserwatorów na blogu i poznać Dylana O'Briena. Zwiedzić Londyn i muzeum Doctora Who z Patrykiem w Cardiff. Strzelać z łuku tak dobrze jak Alby lub Alison oraz pracować w T.A.R.C.Z.Y. 

 Moje pytania:
1. Co obecnie czytasz?
2. Wymień conajmniej 3 premiery, maksimum 10 premier, na które czekasz.
3. Dopasuj słowa, do liter Twojego imienia tak, żeby w jakimś stopniu Cię określały.
4. Często miewasz koszmary? Jeśli tak, to jakie?
5. Piosenki, od których nie możesz się uwolnić w ostatnim czasie?
6. Jak wygląda Twój wymarzony pokój?
7. Jak często jesteś w księgarni/bibliotece?
8. Co sądzisz o lekturach?
9. Płyta, którą musisz mieć.
10. Wymień kilka seriali, które chcesz obejrzeć, ale nie masz kiedy.
11. Wymyślisz jakąś ciekawą rymowankę o książkach?

 Nominowani (powinno być 11, ale dopiero odnajduję blogi, które mnie interesują):
2. Mounty

 To by było tyle na dzisiaj. Do przeczytania, do napisania. Standardowo, gif na pożegnanie.

Previous
Next Post »

7 komentarze

Write komentarze
10 kwietnia 2015 15:24 delete

Dziękuję,dziękuję,dziękuję <3
Nawet nie wiem jak się cieszę !

https://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

Reply
avatar
Mounty
AUTHOR
10 kwietnia 2015 16:53 delete

Dzięki za nominacje ♥
Już dwie xd

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
10 kwietnia 2015 18:34 delete

Haha, nie ma za co, powodzenia <3

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
10 kwietnia 2015 18:35 delete

Więc musisz zrobić obydwie :3
Odpowiedz po prostu w jednym poście, przeczytam napewno! :D

Reply
avatar
12 kwietnia 2015 21:29 delete

Dzięki, że odpowiedziałaś ! Świetnie się czytało, a co do stereotypów - zgadzam się w 101% !

Reply
avatar
22 kwietnia 2015 14:43 delete

Zapraszam na "Liber Awards" !
http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/04/liebster-awards.html

Reply
avatar