Smoki i lustra, nowa bluza oraz kreatywność vs lenistwo

 Dzisiaj będzie trzy w jednym. Przeczytasz dzisiaj ględzenie o nowej, ale żeby jakoś bardzo, płycie, fandomowej bluzie i o dwóch książkach, które chce mieć każda nastolatka. Będzie to coś w stylach recenzji, ale i też chwalenia się i chwalenia tych rzeczy.
 ALLONS-Y!



 #1 "Smoke and Mirrors(Deluxe Edition)" 
  Tak wygląda okładka nowej płyty zespołu Imagine Dragons. Dowiedziałam się o pracach nad nią dosyć późno, lecz całą(normalną, nie deluxe) przesłuchałam już pierwszego dnia jej obiegu. Po niecałym tygodniu moja kochana siostra zakupiła tę płytę. Różni się k-o-m-p-l-e-t-n-i-e od ich debiutowego albumu.
 'Normalną' wersję można znaleźć bez problemu w Spotify, na YouTubie i z pewnością można ściągnąć wszystkie utwory. Piosenki mają świetne teksty, czego można się było spodziewać po tym zespole. W Deluxe Edition znajdują się dodatkowo piosenki: "Warriors", "Battle Cry", "Who We Are" oraz "Monster". Trudno wybrać ulubione pozycje, lecz ostatnio często słucham piosenki "Monster", która bardzo przypadła mi do gustu. Oprócz tego mogę z pewnością stwierdzić, że najmocniejszy rytm ma piosenka "I'm So Sorry", która najbardziej przypomina stary, dobry rock. Zespół już jest w trasie i prezentuje te utwory. Mam nadzieję, że niedługo wpadnie do Polski i będę mogła na żywo posłuchać ich genialnej muzyki,

 #2 Bluza 'Teen Wolf'
 Dzisiaj doszła już od dawna upragniona przeze mnie bluza z logo Beacon Hills Lacrosse i napisem '24 Stilinski'. Jest to bluza tematyczna z serialu Teen Wolf. 

 Tak wygląda z przodu i z tyłu. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jest funkcjonalna, wygodna i ciepła, co nadaje się na ten kwiecień-plecień. Bardzo przyjemna w strukturze, ale mimo wszystko 'S' jest nadal na mnie nieco za duże. Chociaż nie przeszkadza mi to. Serdecznie polecam, jeśli tylko ktoś myśli i nie wie czy się opłaca... TAK, opłaca się!

 #3 Kreatywność vs Lenistwo, czyli "Zniszcz Ten Dziennik" oraz "To Nie Książka"
 Obie książki są ostatnimi czasy marzeniem każdej nastolatki. Nie powiem, też były moim. Pozycje te stoją na mojej półce od 27 lutego. Jest to dobry sposób na wyżycie się, wypływ kreatywności, pobawienie się w wycinanki i powrót myślami do pięcioletniego dziecka, które kryje się w każdym z nas. Przyznam się, że zrobiłam tyle, co nic. Kilka zadań i pomysłów. A tutaj pokaz czego dokonałam.

Oprócz tego ponumerowałam ZTD, ale od końca(pierwszy numer ma ostania strona). Mam jeszcze kilka pomysłów, w tym będę ozdabiać samolot, który również pokazałam obok. Staram się, tak jak to podpowiada autorka, postępować nieszablonowo - jest to świetna zabawa! Można go traktować równie: postępować dosłownie, wyobrażać to sobie i np. pokazywać rysunkiem, a można tak jak ja, robić zadania, lecz doszukiwać się niedomówień i możliwości odejścia od reguły. Jeżeli masz dużo czasu, otwarty i szalony umysł, to napewno Ci się spodoba. Co jakiś czas będę wstawiać i pokazywać wytwory pracy mojego umysłu i rąk, ale nie będę nic obiecywać, bo lenistwo jest u mnie zbyt duże. I w tym momencie odpowiem na pytanie, które sama sobie zadałam: kreatywność vs lenistwo? Niestety lenistwo wygrywa, zważając na to, że mam książki od ponad miesiąca,a zrobiłam tylko kilka zadań. Aczkolwiek kiedy już coś robię, mam wrażenie, że kreatywność chce powiedzieć: "Tyle czasu lenistwo miało rządy, ja mam niedużo czasu - ale co z tego wyjdzie, przewyższy to purwiaste lenistwo!". Ciekawe, kreatywne. Co więcej można powiedzieć, że jest to dobry trening dla osób, które chcą w przyszłości mieć kontakt z książkami. Takie osoby niech potraktują to jako zadania dla początkujących. Wtedy umysł będzie szukał w każdej sytuacji zaskakujących, ale jakże mądrych i kreatywnych rozwiązań.
 Nie mam pojęcia ile razy używał słowa 'kreatywność, kreatywny' itd, ale należy się tej książce.
 Mam nadzieję, że się podobało. Do przeczytania, do napisania.


Previous
Next Post »

7 komentarze

Write komentarze
2 kwietnia 2015 19:58 delete

Ooo Imagine Dragons ! Bardzo lubie ten zespół :)) A okładka płyty po prostu genialna i taka hmm... artystyczna ;)) Miłych snów Cynka!

www.jakaksiazka.blogspot.com

Reply
avatar
Nico X
AUTHOR
3 kwietnia 2015 10:36 delete

Zazdroszczę płyty i bluzy :D

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
3 kwietnia 2015 10:42 delete

Haha, nie zazdrość, tylko zacznij namawiać rodziców ;)

Reply
avatar
3 kwietnia 2015 12:05 delete

Bluza jest świetna,tak samo jak "To nie książka"!

P.S.Boska fandomowa ściana!

http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

Reply
avatar
3 kwietnia 2015 13:14 delete

Gdzie kupiłaś bluzę? *o*
Zazdroszczę takiej dobrej siostry :)
monomentume.blogspot.com

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
3 kwietnia 2015 16:51 delete

Allegro się kłania, co do bluzy :)
Tak, to dzięki niej prowadzę fandomowe życie ^^

Reply
avatar
22 stycznia 2016 21:44 delete

super bluza :D

mi się podobają bluzy z teen wolf w SHOCK share&block <3

Reply
avatar