Z wściekłością, fani Agentów T.A.R.C.Z.Y.

 Coś dla fanów telewizyjnego MARVELA - recenzja Agentów. Postaram się bez spoilerów, aczkolwiek nic nie obiecuję, bo finał drugiego sezonu pozostawia wiele do... życzenia? Krótko mówiąc idealnie pasuje tu cytat Fall Out Boy: I love the way, you hurt me. Moja rada jeśli zaczynasz oglądać jest prosta. POWODZENIA.

 Akcja serialu zaczyna się w nowojorskim mieście, zabijcie mnie, nie pamiętam nazwy, jeśli była podana. Przed oczami okazuje nam się tata z synem. Po chwili w budynku niedaleko, całkiem wysoko, wybucha pożar. Tata mówi synkowi, żeby poczekał, zakłada kaptur i po chwili... wspina się po budynku. W środku odnajduje kobietę i zeskakuje z tego wysokiego(przypominam) piętra, zostawia ją i ucieka. Co śmieszniejsze potem poznajemy pewnego agenta. Nie wiem jak inni, ale mi się od razu spodobał ten agent... sama, ehu ehu, nie wiem czemu. Co najbardziej zachęca do serialu? Mija kilka minut i dowiadujemy się, że wspaniały, cudowny Agent Coulson żyje!!!!




 Zapowiada się ciekawie, co? Bo jest ciekawy. Na początku jest to zwykły serial o kontakcie pojedynczego oddziału T.A.R.C.Z.Y. z osobami z mocą bądź różnymi organizacjami. Im bardziej zagłębiamy się w serial, tym większy widzimy związek wszystkiego ze wszystkim. Za genialne uważam w tym serialu to, że łączy się z filmami Marvela - to, co dzieje się w filmie, ma wpływ na serial. Gdzieś w ¾ serialu *SPOILER ALERT dla tych, którzy nie widzieli "Kapitana Ameryki: Zimowego Żołnierza* dowiadujemy się, że Hydra powstała, po czym na koniec serialu, zamiast loga T.A.R.C.Z.Y. ukazuje się nam... TO

 To tyle jeśli chodzi o sezon pierwszy... tak sądzę. A, jeszcze jedno. Tak wiem, że chcesz wiedzieć i wiem, że projekt T.A.H.I.T.I. Cię przeraża, ale nie powiem nic oprócz: CIERPLIWOŚCI, CZŁOWIEKU! 
 Drugi sezon diametralnie się zmienia, a mają na to wpływ zdarzenia z końca pierwszego sezonu. Bardziej niż się może wydawać. On jest po prostu mocny. W każdym swoim znaczeniu. Jestem po podwójnym obejrzeniu całego serialu i mogę przyznać bez jakiejkolwiek niezgodności z moim sercem i umysłem. Przez jeden odcinek denerwuje się bardziej niż przez cały poprzedni sezon. Na FOXie leci aktualnie końcówka drugiego sezonu, ja już obejrzałam cały. Dziękuję osobom, które zaszczycają mnie napisami dwa dni po premierze odcinka. Chwała Wam. Finał jest półtorej godzinny - dwa odcinki w jednym. 
 Na tym skończę, ponieważ gif, którym Cię żegnam, podsumowuje drugi sezon Agentów
 Do przeczytania, do napisania. Adijos. 
Dla osób, które nie wiedzą: Skye mówi jedno wielkie "WHAT?!"

Previous
Next Post »

10 komentarze

Write komentarze
Mr.Grey
AUTHOR
26 maja 2015 18:59 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
Eliza Szpyra
AUTHOR
26 maja 2015 19:34 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
27 maja 2015 22:53 delete

Kurczę, muszę się w końcu za to wziąć, bo jestem totalnie Marvel Girl! :D

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
28 maja 2015 12:53 delete

No, rzeczywiście musisz :3 aczkolwiek polecam same komiksy, chciałabym sama też przeczytać o Coulsonie, bo jest jego historia z wiolonczelistką :D (zrozumiesz jak obejrzysz) ;)

Reply
avatar
SzKi. ♥
AUTHOR
8 czerwca 2015 21:10 delete

Agenci są świetni. <3 A sama końcówka była genialna. :D To co przytrafiło się pewnej osobie wprawiło mnie i mojego kolegę w zachwyt. xD Nie ukrywam, że nie przepadałam za tą osobą w II sezonie. ;) A Ward zawsze będzie w moim sercu. ♥♥

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
12 czerwca 2015 15:25 delete

Zgadzam się z pierwszym stwierdzeniem - też ich kocham! :D Końcówka genialna, jeśli patrzymy pod względem jakości, czy mi się to tak podobało? Wręcz przeciwnie. Po tej ostatniej rozmowie z tą drugą osobą, płakałam strasznie, aczkolwiek rzeczywiście w drugim sezonie też niezbyt przepadałam... Ward? Pfff... Ja mu nigdy nie wybaczę... XD

Reply
avatar
SzKi. ♥
AUTHOR
22 czerwca 2015 21:08 delete

Hmm... Było to słodkie, a potem takie niespodziewane. :D Właśnie za takie akcje kocham ten serial. :D Ja mam nadzieję, że Ward będzie jak najdłużej (jest przystojniakiem ♥♥) SPOILER SPOILER SPOILER. Już się nie mogę doczekać aż odbuduje Hydrę i będzie chciał się zemścić, a Sky i May mu dołożą. ♥ :D

Reply
avatar
23 czerwca 2015 22:27 delete

Może czas zacząć oglądać seriale wlasnie od tego? :)
Serdecznie pozdrawiam

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
24 czerwca 2015 13:32 delete

Już się nie mogę doczekać, jak Skye znowu do niego strzeli...! ♥

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
24 czerwca 2015 13:33 delete

Ja zaczęłam i bum!, pojechałam na Pyrkon, znam autora komiksów i prowadzę nie najgorszego bloga :3

Reply
avatar