Fandomowe Q&A

 Na moim Asku i tutaj zaraz obok po prawej obok pojawiła się ważna informacja. Kto jej nie przeczytał... ten mnie nie czyta chyba, no cóż. W każdym razie zapraszam na fandomowe Q&A z pytaniami od Was! Czas wyłożyć książki na stół i zagrać w otwarte... komiksy?

 Ile aktualnie masz książek?
Książek... Hmm... Jeśli liczyć z komiksami to łącznie mam 56 pozycji. Komiksów czternaście, pięć mang i 37 książek... Ale koniec roku nadszedł, więc co najmniej plus dwie książki!
 Co teraz czytasz?
Aktualnie nadal czytam cegiełkę o tytule "Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona" autorstwa Ricka Riordana. Obok okładka. Co mogę o niej powiedzieć? Jest świetnie napisana, bo wszystko opowiada ze swojej perspektywa Percy. Jego śmieszne i sarkastyczne uwagi dodają tylko wspaniałości tej książce. I duży, naprawdę ogromny plus to ilustracje. Wreszcie nie dziecięce, ale śliczne, co widać już na okładce. Warto kupić, by dowiedzieć się czegoś o mitologii i popatrzeć, jak piękne mogą być ilustracje.
 Jakie książki i komiksy masz zamiar przeczytać w przyszłości?
Co do książek... w kolejce czeka Niezgodna, Nieśmiertelny, Miasto Kości i Wiedźmin. To są tytuły, po które chcę sięgnąć w najbliższym czasie, ale jest tego o wiele więcej..! Z komiksów na pierwszym miejscu jest Batman. Śmierć rodziny, Rok pierwszy, Mroczny Rycerz i dużo innych. Batgirl z New 52. Ooo tak! No i oczywiście The Man Who Laughs. Z Marvela napewno więcej tytułów z Marvel Now. X-Meni, Avengersi i Strażnicy Galaktyki, to tytuły, z których chcę mieć zaliczone jak najwięcej numerów, jak najszybciej.
 Twój ulubiony autor/autorka książek?

 Autorka serii Harry Potter. Dała mi magiczne życie i wiarę w niemożliwe. Pokazała, co znaczy prawdziwa przyjaźń, oddanie i zaufanie. Harry Potter to książka bez wartości? Jeśli tak uważasz, nie wiesz co to są wartości.
 Autor serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy oraz Olimpijscy Herosi. Emocje, śmiech i płacz. Trzy słowa idealnie opisujące jego książki. Historyk, który potrafi swoją wiedzę przekuć w utwory idealne dla nastolatków. Podziwiam i uwielbiam. Na zdjęciu mój ulubiony parring, czyli Riordanopor.
 Polski pisarz Rafał Kosik. Autor serii Felix, Net i Nika. Ta seria jest wspaniała pod każdym względem. Seria o gimnazjalistach polskiego gimnazjum, którzy mają mnóstwo przygód. Śmiech towarzyszy każdej stronie, ale strachy nie brakuje. Mam jego podpis w mojej ulubionej części i jestem z tego powodu wniebowzięta.






 Twój ulubiony scenarzysta komiksów? Twój ulubiony rysownik?
Zebrałam te dwa pytania razem, ponieważ uważam, że za mało przeczytałam komiksów, by oceniać takie rzeczy. Za rok, pół, może będę już potrafiła odpowiedzieć na to pytanie.
 Wolisz Marvela czy DC?
Jejku... Trudno mi powiedzieć, bo jeszcze za dużo nie wiem, ale chyba DC Comics. Marvel tworzy lepsze filmy, ale z tego co czytałam, DC ma lepsze historie, aczkolwiek jeszcze nie przesądzam do końca. Jest to tymczasowy wybór. Obok jest zdecydowanie moja ulubiona okładka. Jest przerażająco wspaniała. Jest to jedna z okładek Batmana: Trybunału Sów. Komiks sam w sobie też uwielbiam, był to mój pierwszy komiks. Polecam wszystkim. Nie wiem, jak inni, ale ja nadal nie mogę się napatrzyć na tę okładkę.
 Wypisz wszystkie seriale, które oglądasz.
Czas otworzyć Filmweba... Nie no, nie będzie ich dużo, ale ja nie pamiętam nawet, jakie mam przedmioty w szkole, więc nie oczekuj ode mnie, że będę pamiętać te kilka seriali, które oglądam.

  • Doctor Who
  • Marvel's Agent Carter
  • Agenci T.A.R.C.Z.Y
  • Teen Wolf
  • The Flash
  • i zaczęłam Daredevila
  • okazjonalnie Przyjaciół
  • oraz Dr. House'a
 Wypisz seriale, które masz zamiar obejrzeć w przyszłości.
Zacznę od tego, że gdybym zaczęła wymieniać wszystkie te seriale, nie skończyłabym przynajmniej do zaczęcia nowego roku szkolnego. Myślę, że z takich, za które mam ochotę się wziąć jak najszybciej to: Supernatural, Torchwood, Firefly, Gdzie pachną stokrotki, Sherlock oraz Arrow. To chyba te najważniejsze. Chyba.
 Twój ulubiony film?
Muszę tu wymienić naprawdę dużo tytułów. Nie byłabym sobą, gdyby nie pojawiłaby się tu stara trylogia Star Wars, czyli części od IV do VI. Nowej trylogii nie obejrzałam, ale hej, są wakacje! Ta sama osoba napisała, że mam napisać czemu. No cóż... Jest to klasyka. Nie brakuje tam niczego. Akcja, emocje, humor, efekty. Wszystko jest! Strażnicy Galaktyki. Film Marvela. Ja uwielbiam. Chris Pratt, który wymiata. Genialny soundtrack. To właśnie chyba największy plus tej ekranizacji. Każdy, kto widział film, zgodzi się ze mną w tej kwestii. Więcej pisać nie trzeba. Genialna fabuła, płacz moczno i takie tam... Grand Budapest Hotel... O tym filmie nie da się napisać. To jest film... komediowy? Chyba tak. Nie no, zdecydowanie. Nie wiem, co tu napisać. Nie umiem powiedzieć dlaczego. Ten film trzeba po prostu obejrzeć.
 Ulubiona bajka Disneya?
Odpowiem gifami. Myślę, że nikt nie spodziewał się innej odpowiedzi. Powód jest prosty. TE bajki są po prostu piękne, pełne najważniejszych wartości, można je oglądać w kółko i nawet dorosły nimi nie pogardzi. Kocham wszystkie bajki Disneya, szczególnie te stare, ale te najbardziej zapadają w pamięć. Przynajmniej według mnie.



 Twój ulubiony soundtrack z filmu?
Bezkonkurencyjnie wygrywa Awesome Mix Vol. 1 z filmu Strażnicy Galaktyki. Zarówno soundtrack jak i original score są wspaniałe! Mam na telefonie całość, bo moja siostrzyczka nabyła w wersji deluxe i jestem z tego powodu bardzo zadowolona! Nawet osobom, które nie oglądały filmu, polecam posłuchać tych piosenek. Awesome Mix RZĄDZI!!
 Tutaj kończę mój wywód. Jeżeli chcecie więcej informacji, więcej szczegółów czy coś, obok, po prawej, można się ze mną skontaktować i gorąco do tego zachęcam. Jeżeli masz jakieś uwagi, spostrzeżenia czy pomysły, podziel się nimi ze mną! Następny post najprawdopodobniej w połowie lipca, ponieważ wybywam w miejscu bez internetu. Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku/pracy. Ogólnie lata.
 Do napisania, do przeczytania!

Previous
Next Post »

6 komentarze

Write komentarze
Jo
AUTHOR
1 lipca 2015 19:26 delete

Mitologia według percy'ego to jedno z moich cichych marzeń, ale jest pieruńsko droga, a ja oszczędzam jak tylko mogę. Może kiedyś... Kusi piękne wydanie i pozytywne recenzje. Zdjęcie Ricka Riordana z porem <3 Z wymienionych seriali do obejrzenia, szczególnie polecam Sherlocka - mistrzostwo, po prostu genialne, i Supernatural, które warto obejrzeć, przynajmniej sześć pierwszych sezonów. Świetny post, bardzo przyjemnie się czytało i super gify <3 Pozdrawiam!

Reply
avatar
SzKi. ♥
AUTHOR
3 lipca 2015 22:39 delete

Dołączam się do osoby powyżej. :3 Sherlock jest genialny. :D Chociaż kocham Roberta Downey'a jr. to jednak Benedict Cumberbatch jest moim ulubionym Holmesem. ♥ Supernatural, ahh to bajka. :D Jensen Ackles jest ciachem i nie da się nie kochać Deana. ;) Jared Padelecki z sezonu na sezon ma coraz dłuższe włosy i staje się coraz bardziej drażniący, ale trzeba przynajmniej dotrwać do momentu aż pojawi się Misha Colins. :3 Szczerze, to ja nie dotrwałam aż do 6 sezonu, ale chciałabym znaleźć w sobie siłę i przebrnąć przez 5, bo jak pierwsze sezony są świetne to potem jest coraz gorzej. :( A co do Star Wars tych nowszych części to aktor grający Anakina to kompletna porażka. :( Ale efekty są fajne i Ewan McGregor jako Obi-Wan Kenobi daje radę. ♥

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
14 lipca 2015 09:41 delete

Warto kupić te mitologię, warto. Ja mam wszystkie książki o Percym jakie wyszły i jestem baardzo zadowolona :D Sherlock, ach... Już niedługo, aczkolwiek z nadrobieniem raczej problemów nie będę miała XD ("Za mało, za rzadko") Cieszę się, że komuś się podobało <3 również pozdrawiam!

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
14 lipca 2015 09:59 delete

Coś mi się wydaje, że postaram się zabrać ze ten serial już niedługo! :D może nawet z siostrą...? ^^ Haha, Misha XD ostatnio zrobiłam koleżance zakładkę i z jednej strony było 'Supernatural', a z drugiej 'Hail Misha' ♥ Mam nadzieję, że w przeciągu następnego tygodnia uda mi się łyknąć to i kolejnych X-Men :D
Pozdrawiam! ♥

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
14 sierpnia 2015 11:29 delete

Niezgodna ♥ jak przeczytasz napisz co myślisz. Ta trylogia jest najlepsza! (Film też c:)

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
14 sierpnia 2015 11:42 delete

Już jestem po pierwszej części, a recenzja jest w trakcie pisanie, więc jeśli chcesz wiedzieć kiedy się ukaże, to zapraszam do obserwowania bloga lub/i polubienia strony na Fb :D dodatkowo właśnie się ukazał nowy post, do którego zapraszam serdecznie ^^

Reply
avatar