I'm so sorry!

 Wierzycie w drugie szanse? I hope so. Jest to krótki post przeprosinowy za ilość i częstotliwość wstawiania postów. A więc zaczynam...
 Wstawiałam tak rzadko posty z powodu lenistwa, nie wiedziałam co i jak napisać. Od ostatniego posta minęło ponad dwa tygodnie, ja w tym czasie byłam na oazie. W tym czasie dostałam przepiękny nagłówek na bloga, za co bardzo dziękuję Pickadorowi i zapraszam na jego bloga: klik, bądź stronę: klik. W ciągu najbliższych dwóch tygodni, postaram się przeczytać co najmniej jedną książkę i komiks, których recenzje się tu pojawią, jestem w przygotowaniu posta, który, mam nadzieję, przypadnie do gustu Whovianom, obejrzę kilka filmów i wstawię tu ich recenzję. Za motywację mogę podziękować właśnie Damianowi, któremu obiecałam, że odświeżę bloga i nie będę go już zaniedbywać. 


 W związku z tym, że około 25 znowu wyjeżdżam i wracam dopiero w połowie sierpnia, postaram się umieścić jak najwięcej postów i w drugiej połowie sierpnia również coś zamieścić. Może się też okazać tak, że część postów zacznę teraz i resztę dokończę w sierpniu, także nie trać nadziei i cierpliwości!

 Mam nadzieję, że mi wybaczysz i jeszcze trochę poczekasz na kolejny post. Potrzebuję dwóch, trzech dni, jak będę mogła dzisiaj dłużej to jest możliwość ukazanie się go jutro. A nim: moc gifów, strasznych rzeczy i przypomnienia sobie kilku niezłych odcinków Doctora! Zapraszam te osoby, które są po obejrzeniu wszystkich serii New Who, te, które chcą zacząć i potrzebują zachęty, ale także te, które prawie nic o nim nie wiedzą! 
 Jeszcze raz proszę o wybaczenie. Może Obieżyświat rozmiękczy Twoje serce. 
 Oprócz tego zachęcam to wypowiedzenia się w tej sprawie. W sensie czy mi wybaczasz... No, i z chęcią poznam Twoją opinie o moim nowym nagłówku. Przypominam również o kilku nowych banerach, dzięki których można się ze mną skontaktować, zacząć być na bieżąco i odwiedzić blogi, które czytam. Będę zaszczycona jeśli odwiedzisz również mojego fanpage'a. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam.
 Do napisania, do przeczytania! 
Previous
Next Post »