Wake me up when September ends...

 Myślę, że ostatni dzień wakacji, to dobry czas, by wykonać Summer Book TAG i Summertime Madness TAG. Większość blogerów w tym dniu robią podsumowanie wakacji... Otóż ja nie mam za bardzo, co podsumowywać. Przeczytałam mało książek, filmów trochę obejrzałam, co do seriali też nie narzekam... Jeżeli ktoś będzie chciał, będę mogła przygotować takie podsumowanie, ale nie będzie ono zabójcze, jak na przykład u tej pani. To tylko i wyłącznie wina tego, że w domu byłam tylko jakieś dwa i pół tygodnia, a na obozach nie da się czytać. Drugi TAG jest okładkowy, więc pierwszy też taki zrobię. Dobra, let's do it!

  1.  Summer Book TAG, za nominację dziękuję Dum dum dum, czyli Patrycji z Aska.

Lemoniada-  Książka, która na początku Ci się nie podobała, ale potem było już tylko lepiej.
Jedna z niewielu lektur, które finalnie mi się spodobały.


 Złote słońce - Książka, która wywołała u Ciebie niezrównany uśmiech.
Ach, ten Rick!

Egzotyczne kwiaty - Książka, której akcja dzieje się za granicą.
Mur jest w Anglii, z tego, co przeczytałam...



 Cień drzewa - Książka, w której czarny charakter przypadł Ci najbardziej do gustu.
Sebastian oczywiście!



  Zielona trawa - Bohater, który jest pełen życia i wywołuje fale pozytywnej energii. 
Czy ktoś się spodziewał kogoś innego? Naprawdę? "Olimpijscy Herosi", tak swoją drogą(i Leoś ♥)













































Arbuz - Książka, z soczystym sekretem.
Może nie jest to soczysty sekret, ale sekret...

BBQ - Książka, w której bohater był opisany jako przystojniak.
Jace! Duh!


2.   Summertime madness TAG - dziękuję za "nominacje", GabRysiek napisała, że kto chce, to może, więc o to jestem i piszę!


Pokaż letnią okładkę, np. słońce, okulary, plaża...

Wybierz książkowe miejsce, które byłoby idealnym miejscem na wakacje...

Masz zamiar wybrać się na letnie wakacje, ale chcesz przeczytać książkę, którą skończysz czytać, przed wylądowaniem na miejscu. Jaką wybierasz?

Jesteś przygnębiony, ponieważ letni czas wakacji się kończy. Jaką książkę wybierzesz, która sprawi, że pojawi się uśmiech na Twojej twarzy?

Siedzisz na plaży, jakiego fikcyjnego bohatera wybierasz, by Ci towarzyszył?
Luna Lovegood! ♥

Chcesz wybrać ulubione lody w rożku, ale potrzebujesz pomocnika! Którego fikcyjnego bohatera wybierasz?
Felix Polon!!

CZAS LETNIEGO SZALEŃSTWA! Kogo nominujesz?
Raven, której pomagałam, z Z Pamiętnika Książkocholiczki
Lofney, blogerce i youtuberce, z Czytam i Oglądam, czyli Lofney o popkulturze
Julię, której wiszę kawę, z Czytam. Oglądam. Recenzuję.
Arlandię, która co chwilę zmienia nagłówek, z Xiumex
Natalię, której dawno nie widziałam, z Witch coffee and books
Tardy, która zdobywa mnóstwo czytelników w krótkim czasie, z Asgardian Bookholic
Każdego, kto jeszcze chce zrobić ten TAG.

 Mam nadzieję, że TAG Wam się podobał. Powodzenia w nowym roku szkolnym. Ja idę do gimnazjum i jestem przerażona... Do przeczytania, do napisania!

Previous
Next Post »

14 komentarze

Write komentarze
Arlandia
AUTHOR
31 sierpnia 2015 23:26 delete

ASDFGHJKLKJHGFDSA GREEN DAY YAS
'Ten Obcy' był chyba jedyną lekturą, którą (prawie) przeczytałam w podstawówce :')

Reply
avatar
1 września 2015 12:45 delete

Świetne krótkie recenzje książek :)
http://astrall-bloguje.blogspot.com/

Reply
avatar
UnderMare :3
AUTHOR
1 września 2015 17:56 delete

Fajne i przyjemne tagi :) Czytało się miło i z łezką w oku, że już szkoła C':
Mania z czytalam-czytam-przeczytam.blogspot.com

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
1 września 2015 20:13 delete

Weź mi się w garść i zrób te TAGi!

Reply
avatar
1 września 2015 20:20 delete

Uwielbiam "Tego obcego" <3 To moja ulubiona lektura szkolna :)
Jace to ciacho <3

Reply
avatar
Dark Diary
AUTHOR
3 września 2015 16:59 delete

"Ten Obcy" :) Miałam tak samo *.* Finalnie okazało się, że to super książka mimo, że jest lekturą :D My teraz mamy "Hobbita" i bd czytac 2 raz :P Film nie przejdzie ale ksiązka bardzo fajna ;3

Reply
avatar
Tardy
AUTHOR
5 września 2015 19:53 delete

Ile interesujących tytułów tutaj wymieniłaś... Będę musiała co nieco o nich poczytać, bo niektóre widzę pierwszy raz a już sprawiają wrażenie obiecujących :>

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
9 września 2015 13:18 delete

"Ten Obcy" ulubioną lekturą nie jest, ale jest bardzo wysoko... Jace to wielkieeee ciacho *-*

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
9 września 2015 13:18 delete

Zostały tutaj użyte książki, które czytałam, bądź mam zamiar przeczytać, więc po niektóre będę dopiero sięgać :D

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
9 września 2015 13:19 delete

Szkoła... Coraz mniej czasu na czytanie...

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
9 września 2015 13:21 delete

Mnie czeka "Opium w rosole", "Krzyżacy" i "Dziady"... życz mi szczęścia! :/

Reply
avatar
Lofney
AUTHOR
21 września 2015 09:33 delete

Anetka jest zła, Anetka jest bardzo zła, jest tak zaganianą osobą, że dopiero teraz odpowiada na komentarz. *me culpa* (czy jak to się pisze, bo z łaciną niestety się nie przyjaźnię). Oczywiście, że bardzo chętnie odpowiem na ten TAG. Jeszcze tylko nie wiem kiedy, ale w najbliższym stuleciu powinnam się za to zabrać :)

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
22 września 2015 21:04 delete

Nie ma sprawy, haha. I tak chwała Ci, że coś w internety wrzucasz(mówię o filmikach, które są świetne).

Reply
avatar