#TydzieńzIgrzyskami: Kim jestem? Kim są organizatorki?

 Główkowałyśmy i myślałyśmy. Co dać, żeby było oryginalne. No i żeśmy wymyśliły. Ludu Dulock, bój się. Tydzień z Igrzyskami zostaje okraszony naszym autorskim tagiem, czyli Recenzentki w Igrzyskach Śmierci! Już na wstępie mówię - na razie zrobiła go każda z nas, a my zapraszamy Ciebie, żebyś również go zrobi, a może i dodał własną, swoją kategorię? Obok widzicie grafikę zrobioną przez Angie, a na zdjęciach Julię, Klaudię i Anetę. Śliczne są, co nie? I te okładki... Każda inna - zupełnie, jak my! Jeszcze powiem, że ronię ten TAG po przeczytaniu pierwszej części(no prawie skończeniu). Więc kontrowersje pewnie będą, ale są oczekiwane, bo nic nie wiem, jak John Snow.
  
Lofney, czyli najbardziej dziecinny bohater Igrzysk.
 Aneta zabrała mi podstępnie tę kategorię, bo była szybsza. Dziękuję. Lofney uwielbia wszystko, co dziecinne i szybko wiedziała, jaka kategoria do niej pasuje. Myślę, że najbardziej dziecinną postacią jest Effie. Ze wszystkiego się cieszyła, jak takie małe dziecko. Zawsze była taka radosna i uśmiechnięta... Jeszcze to jej ubranie, makijaż... Wszystko sprawia, że jest tak dziecinna...

 Angie, czyli najbardziej kontrowersyjna postać.
 Angie kilka razy zmieniała swoją kategorię. Ciągle ma jakieś problemy, wątpliwości i uwielbia nas wciągać w długie debaty, które muszę godzinami nadrabiać. Dziękuję. Myślę, że kontrowersyjną postacią jest mama Katniss. Z jednej strony miała ciężko przez stratę męża, ale z drugiej nie robiła nic, zostawiła wszystko w rękach córki. Nie wiem, co o niej myśleć i chyba wile fanów Igrzysk ma ten sam problem. Chyba, że w kolejnych częściach coś się zmienia, to przeszłość i tak miała kontrowersyjną. No.

Julia, czyli największy spiskowiec.
Julia wyróżnia się wśród nas sprytem. To dzięki niej istnieje cała akcja. Jest ona w stanie zrobić wszystko, jak i manipulować tak, by wszystko poszło po jej, lub naszej, myśli. Do Julii: przypominam o mailu. Myślę, że mogę tu wspomnieć o Katniss. Musiała nieźle myśleć i spiskować, żeby chociażby wysadzić jedzenie zawodowcom. Oprócz tego przecież niełatwo jest polować i nie wpaść. Podziwiam ją za jej spryt i inteligencję. No, i oczywiście determinacje. Mało kto mógłby wygrać Igrzyska, w ogóle się na nie zgłosić, tylko dla swojej siostry i Rue.

Lucy, czyli najzabawniejszy bohater.
Klaudia ma mega humor, naprawdę. Umie sobie robić żarty w najgorszej sytuacji i zawsze wszystkich pociesza. Myślę, że pod takim względem pasuje tu Prim. Może nie jest to bardzo zabawna postać, ale (prawie) zawsze jest uśmiechnięta i wszystkich umie pocieszyć. Wszyscy ją lubią. Jej widok poprawia wszystkim humor i daje energii. Prim musi być zabawna, bo inaczej by tak nie było. Prim tutaj bez wątpienia pasuje, a Lucy raczej się ucieszy, że została do niej porównana.

Alex, czyli największy Igrzyskowy leń.
Alex też zabrała mi kategorię. Ola ze wszystkim się spóźnia i wiecznie zostawia wszystko na ostatnią chwilę - jak ja. Ten wybór z pewnością będzie kontrowersyjny, a Ola mnie za niego zabije, ale cóż. Przypasowuje tu Cato. Może nie był takim stu procentowym leniem, ale był. Polegał na swojej sile i często wysługiwał się innymi. Zależało mu tylko na wygranej i zemście. Przecież po co się starać? Pomyśleć chwilę? Nie wiem, czy to odpowiedni wybór, ale dla mnie jak najbardziej. Był troszkę leniem. "Jestem zawodowcem i nic mi nie grozi." Trochę tego typu myślenie, co nie?

Cynka, czyli najbardziej beztroska postać.
 Przyszedł czas na mnie. Na osobę, która niczym się nie martwi, wszystko zostawia na ostatnią chwilę i żyje chwilą. "Po co się uczyć, przecież byłam na lekcji..." Cała ja. No kropka w kropkę. Tutaj moim dopasowaniem jest Haymitch, który tak naprawdę pasowałby mi do kilku kategorii. "Ceremonia losowania Trybutów? Aaaa, upijmy się! Jeeej! Cały Kapitol będzie się śmiał? I co z tego? Hmm... Katniss powoli umiera? Dobra, no wyślę jej w końcu ten podarunek." Haymitch. Pasuje tu najbardziej.
 To już koniec na dzisiaj. Jutro kolejny Tag, tylko będzie więcej różnych książek. Jejku, serio nadrobię niepisanie postów... No i nasza niespodzianka! Nie mogę się doczekać, aż to Wam obwieścimy! Naprawdę. 
 Do napisania, do przeczytania. A przede wszystkim do jutra i niech los Wam sprzyja!
Previous
Next Post »

9 komentarze

Write komentarze
Lofney
AUTHOR
19 listopada 2015 20:52 delete

Takie uroczości <3. Ty i Haymitch? Phiii! W życiu! Jesteś Jaskierkiem i koniec kropka :D

Reply
avatar
Angie Rose
AUTHOR
19 listopada 2015 21:13 delete

Już drugi raz słyszę opinię: Mama Katniss. W ogóle ja byłam tak mało oryginalna i mój tag wyszedł tak trochę bez pomyślunku przy waszych, że aż mi wstyd XD
A kategorię zmieniałam tylko raz, pff, wypraszam sobie :D I musisz przyznać, że mimo to wykazałam się sporym zorganizowaniem podczas całego tego tygodnia :D
Wg podoba mi się jak zrobiłaś ten tag, w sensie treść. Tak ciekawie. ^^ Nie umiem tego ubrać dobrze w słowa (odezwała się pisarczyka od siedmiu boleści XD)... Po prostu chodzi mi o to, że widać, że ewidentnie połączyłaś dwie postaci. Bo wspomniałaś zarówno o nas, jak i o bohaterach igrzysk. Z biegiem czasu myślę, że mogłyśmy ten tag zrobić jeszcze inaczej, jeszcze bardziej oryginalnie, ale Ty i tak wybiłaś się jak na razie na tle nas wszystkich. xoxo

Reply
avatar
Lofney
AUTHOR
19 listopada 2015 21:33 delete

Racja, racja. ja mam wrażenie, że mój jest taki bezuczuciowy,a Zosi to miód na moje serduszko :D

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
20 listopada 2015 08:29 delete

No ja jeszcze Jaskiera zbyt dobrze nie poznałam, może jak przeczytam całą trylogię to jeszcze raz zrobię ten TAG :3

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
20 listopada 2015 08:31 delete

Żeś się rozpisała, ło matko! Tak szczerze, to się wzorowałam na Was. Wy tak robiłyście, ale tylko na początku, a ja stwierdziłam, że fajnie się słyszy/czyta o sobie coś takiego no i jakoś wyszło. Jejku, dziękuję Wam! <3

Reply
avatar
magi18
AUTHOR
20 listopada 2015 11:23 delete

Świetny ten TAG. Fajnie by było zobaczyć go u innych blogerów/vlogerów, bo ciekawe jakby inni odpowiadali. ;)
Ja już na pewno inną postać wybrałabym do pierwszej kategorii :)

Reply
avatar
Lucy Lomar
AUTHOR
20 listopada 2015 19:56 delete

No cieszę się no cieszę, że mnie do Prim porównałaś ^^ Bardzo ładnie to napisałaś i oczywście dziękuję za tak miłe słowa, jesteś przekochana ♥ ^^

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
23 listopada 2015 17:12 delete

Magia tego TAGu jest taka, że niby każda odpowiedź jest jedna, a są ich miliony. Niektóre dziewczyny, oznaczone w poście, już zrobiły ten TAG, więc serdecznie Cię do niech zapraszam!
PS. Słodkie Poro! ♥

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
23 listopada 2015 17:13 delete

Dziękuję, Wy też!
Mam nadzieję na jakąś kolejną akcję z Wami, choć tak na dobrą sprawę ta się jeszcze nie skończyła... Mam nadzieję, że uda Nam się spotkać! ♥

Reply
avatar