#TydzieńzIgrzyskami: Top z topu, z topu, z top. - cz.1

 Piszę ten post w ramach Tygodnia z Igrzyskami Śmierci organizowanego z Julią, Angie, Lofney, Lucy i Alex. Jest to mój pierwszy post, ponieważ nie zdążyłam jeszcze przeczytać książki i byłam jeszcze na wycieczce. No, ale o co dzisiaj chodzi? Zapraszam na moje ulubione piosenki z soundtracków do wszystkich trzech części, które się do tej pory ukazały. Przyznaje się - na nic ciekawszego nie wpadłam, a słuchać muzyki bardzo lubię. Struktura będzie prosta: po kilka ulubionych piosenek z całego soundtracku, być może Wam się któraś spodoba, i wybór mojego ulubionego albumu, w którym się zakochałam już dawno temu. W pierwszej części - tej - piosnki z pierwszej części i tak dalej. Żeby nie było za długo. Będzie krócej, ale więcej postów.

 The Hunger Games: Songs From District 12 And Beyond. Na cały soundtrack z tego filmu składa się 16 utworów przeróżnych wykonawców. Od razu powiem, że kolejność w każdym zestawieniu jest przypadkowa.

1. Nothing to remember - Nekko Case.
 Ta pieśń jest taka... taka... przyjemna. Oraz radosna. Miło się jej słucha. No, zwyczajnie miło!

2. Safe & Sound - Taylor Swift, The Civil Wars.
 Subtelnie, cicho, lekko. Tak właśnie została stworzona ta piosenka, a głos Taylor uwodzi każdym dźwiękiem i wszystkimi górami, if ju noł łot Aj min.

3. Tomorrow Will Be Kinder - The Secret Sisters
 Ten song jest tak cudny, że brak słów. Zawsze zazdrościłam osobom, które są w stanie zaśpiewać tak wysoko i tak czysto. Ślicznie.

4. Daughter's Lament - Carolina Chocolate Drops
 Piosenka Katniss. Tylko tak mogę opisać tę piosnkę. Nie skończyłam jeszcze pierwszej części, ale wiem, że to jej kompozycja w stu procentach.


5. Come Away To The Water - Maroon 5, Rozzi Crane
 Dlaczego ten kawałek? Bo Adam Levine. Serio, tylko dlatego... Oczywiście powodem też było to, że jest fajna.

6. Run Daddy Run - Miranda Lambert, Pistol Annies
 Utwór wzruszający. Od razu wiedziałam, o co poniekąd chodzi. Sam tytuł już skojarzyłam z wypadkiem w kopalni. Cudo...

7. Eyes Open - Taylor Swift
   Piosenka, która podsumowuje cały soundtrack. Nutka smutku, radości, nadziei i zwycięstwa. Czyż nie mam racji?
 To by było na tyle. Z części pierwszej. Przepraszam, że post ten nie ukazał się wczoraj, ale byłam tak chora, że nie byłam w stanie go napisać. Wybaczcie mi!
 Jakie są Wasze ulubione piosenki z tego albumu? Może nie umiecie wybrać? Zapraszam do dzielenia się swoimi działaniami z hasztagiem #TydzienzIgrzyskami. Będzie Nam, organizatorkom, miło, jeśli dołączycie do wydarzenia na Facebooku. Znajdziecie tam rozpiskę naszych postów, a już w niedzielę "mała" niespodzianka. Zapraszam do odwiedzania innych organizatorek, u których wciąż pojawiają się nowe posty i filmiki.
 Jeszcze dzisiaj, w różnych godzinach, pojawią się ostatnie dwie części tego rankingu, na które zapraszam. Do przeczytania, do napisania.

Previous
Next Post »

4 komentarze

Write komentarze
Geek Girl
AUTHOR
18 listopada 2015 18:08 delete

Z tego zestawienia moją ulubioną piosenką jest chyba "Safe and Sound", jakoś pasuje mi do całego klimatu tego filmu i z niewytłumaczalnego powodu jestem zakochana w duetach :)

Books by Geek Girl

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
18 listopada 2015 18:21 delete

Ja też bardzo je lubię polskie i angielskie. (Oh My Time Lord, Geek Girl na moim blogu, omtl.... omtl...) Moją chyba też, ale nie jestem pewna. (Ja nie mogeeeee!)
Pozdrawiam! :3

Reply
avatar
magi18
AUTHOR
19 listopada 2015 10:48 delete

Niewiem, czy potrafiłabym wybrać ulubioną muzykę z danego filmu. ;) Chociaż z "Kosogłosa" mam swoje typy... :)

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
23 listopada 2015 17:14 delete

Mi się udało, choć nie było to łatwe, w szczególności, jeśli chodzi drugą część. :3

Reply
avatar