#TydzieńzIgrzyskami: Top z topu, z topu, z top. - cz.2


 Kolejny post w ramach organizowanego przeze mnie, Julkę, Angie, Lucy, Lofney i Alex Tygodnia z Igrzyskami Śmierci. Tak jak wspominałam kilka godzin wcześniej, jest to druga część moich ulubionych piosenek z soundtracku, tym razem na pulpit bierzemy drugą część, czyli W Pierścieniu Ognia. Strasznie trudno jest mi wybrać tylko kilka piosenek. Najchętniej wypisałabym wszystkie oprócz dwóch czy trzech... i tak zrobię. Post będzie troszkę dłuższy niż poprzedni, jak i w porównaniu do następnego. Pamiętaj pokazać, jakiego Ty soundtracku słuchasz na Twitterze, Instagramie lub Facebooku używając hasztagu #TydzienzIgrzyskami. Tak, wiem, powtarzam się i biadolę. Miłego słuchania i czytania.
 The Hunger Games: Cathing Fire (Original Motion Picture Soundtrack/Deluxe Edition). Patrzę na te piosnki i patrzę. Słucham i słucham, i nasłuchać się nie mogę, taki genialny ten album. I jak tu wybrać te ulubione? Post będzie trochę długi... Kolejność taka, jak w albumie.

1. Atlas - Coldplay
 Co jest "tak" z tym utworem? Wszystko. Melodia, słowa, głos... Ta delikatność, a za razem siła. Uwielbiam Coldplay i ich twory, ale przeszli samych siebie.

2. Silhouettes - Of Monsters And Men
 It's hard letting go... Jak nie kochać tej melodii? I tych słów? Wszystko jest tak świetnie dobrane, że brak mi słów. No zero krytyki... A nie - chwila. Jeden minus: w niektórych momentach za wysoko i nie mogę zaśpiewać.

3. Elastic Heart - Sia, The Weeknd, Diplo
 Nie mogłam znaleźć teledysku, nie wiem czemu, bo jest świetny. Piosenka zresztą też. Wpada w ucho, nie mogę się od niej uwolnić..!

4. We Remain - Christina Aguilera
  Nie wiem, co tu mówić, bo nie trzeba za dużo. Magiczny głos Aguilery nie ma jakichkolwiek wad.

6. Devil May Cry - The Weeknd
 Czy słyszysz ten głos? Tę lekkość w śpiewaniu? Śliczny kawałek idealnie wpasowujący się w klimat Igrzysk. Nie sądzisz?

7. Who We Are - Imagine Dragons
 Piosenka goszcząca później również w nowym albumie zespołu. Cudowna. Taka waleczna, pełna nadziei i przekonania, że nic nas nie zmieni. This is who we are..!

8. Everybody Wants To Rule The World - Lorde
 Lorde hipnotyzuje. Tekstem i głosem. Dokładnie wsłuchaj się w ten utwór... Nawet te uderzenia są jak z areny, a nastrój, który panuje... Nie do opisania - do przeżycia.

9. Capitol Letter - Patti Smith
 List do Kapitolu, to wszystko. Mocking as the jay. Jak to usłyszałam, to padłam. Z początku mało lubiłam ten utwór, ale potem go pochałam, bo she's the silent one in her soft boots raising throught the flames.

10. Shooting Arrows At The Sky - Santigold
 Nie wiem, czemu, ale lubię zasypiać, słuchając tego soundtracku. A kiedy zaczyna lecieć ta piosnka uśmiech automatycznie na moją twarz. Tak po prostu.

11. Place For Us - Mikky Ekko
 Jedna z moich najbardziej ulubionych. To jest miejsce dla nas, nikt go nam nie odbierze. Dla nas, tylko dla nas. Podoba mi się ta piosenka. Jest śliczna!

12. Angel On Fire - Antony and The Johnsons
 Hipnotyzujący głos i to bardzo. Nie znałam go wcześniej, ale mi się spodobał. Delikatność tej piosenki i jej subtelność jest słodka i cudowna.

 To by było na tyle. Już jutro nasz Autorski Tag, oczywiście Igrzyskowy i trzecia część moich soundtrackowych ulubieńców. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Przypominam o wydarzeniu, hasztagu i komentowaniu. To zdecydowanie mój ulubiony soundtrack, kocham go i uwielbiam przy nim spać. A co Ty o nim sądzisz?
 Do napisania, do przeczytania.

Previous
Next Post »

4 komentarze

Write komentarze
Tina Black
AUTHOR
18 listopada 2015 21:05 delete

Ja osobiście nie przepadam aż tak za igrzyskami, nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia. Oczekiwałam czegoś lepszego ;)

Reply
avatar
magi18
AUTHOR
19 listopada 2015 10:44 delete

Świetną muzykę wybrałaś. Jestem ciekawa topu z przedostatniej części filmowej, czyli z "Kosogłosa część 1" :)

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
23 listopada 2015 17:16 delete

A przeczytałaś wszystkie trzy części?
Jak dla mnie na początku było takie sobie, ale z każdą stroną lepsze!

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
23 listopada 2015 17:17 delete

Nic nie wybierałam, tylko wstawiłam prawie wszystkie piosenki, nie potrafiłabym wybrać. :/

Reply
avatar