#TydzieńzIgrzyskami: Top z topu, z topu, z top. - cz.3

 Tydzień z Igrzyskami trwa. Ja już powoli zmierzam ku końcowi pierwszej części, a towarzyszą mi przy tym ogólne emocje z nadchodzącą premierą Kogogłosa cz. II i niespodzianką, którą przygotowałyśmy z Julią, Angie, Lucy, Lofney i Alex. Nie mogę już się doczekać, a ponieważ nie wiem, co napisać we wstępie, napiszę, czemu piszę o soundtrackach, w tym wypadku trzeciej części, czyli Kosogłosa części I, mimo że nie czytałam książek, ani filmów nie widziałam. Otóż uwielbiam muzykę i towarzyszy mi ona na każdym kroku. Podczas snu, podróży, lekcji, itp., itd. etc. Także to by było na tyle. Ty słuchaj, bo być może i Ciebie, któraś z tych piosenek oczaruje. 
 The Hunger Games: Mockingjay Pt. 1. Słucha się z przyjemnością. Z pewnością inne odczucia wywołuje ta muzyka po dogłębnym poznaniu całej trylogii. Ja jednak patrzyłam nad nią pod kątem czysto muzycznym.

 1. Kingdom - Charli XCX, Simon Lebon
 Waleczność, ale i przyjemność. Czuć ten ogień, który przedziera się zarówno przez Katniss, ale i przez te słowa i melodię.

2. Lost Souls - Raury


 Nie wiem za bardzo, czemu tak polubiłam ten kawałek. Po prostu mi się spodobał i tyle. Co lubię w tym albumie to to, że nie jest dobijający, ale motywujący. Tutaj szczególnie się to odczuwa.

3. The Leap - Tinashé

 Z pewnością utwór, który się spodoba fanom Rihanny. Dlaczego mi się spodobał, przecież nie przepadam za wyżej wymienioną artystką..? Lekkość i dosadność. Siła, ale delikatność. Przypomina mi to Katniss.

4. Yellow Flicker Beat - Lorde
 Tutaj nie muszę za dużo pisać. Piosenki Lorde stały się stałym punktem moich "topów" i soundtracku do każdej części. Jej głos hipnotyzuje i zachwyca. Odpowiedni rytm, który szybko zapada w pamięć.

5. Flicker(Kanye West Rework) - Lorde
 Śliczne. Kolejna piosenka Lorde, ale z domieszką Kanye West'a. To samo, ale troszkę inne. Mi się podoba.

5. This Is Not A Game - The Chemical Brothers, Miguel
  Zwykle nie przepadam za tego typu muzyką, ale jakoś mi się spodobało. Wiem, co robię, okej? 


6. The Hanging Tree - James Newton Howard, Jennifer Lawrance
 Nie muszę tłumaczyć, czemu ten utwór się tu znalazł. Może trochę inaczej - nie mógł się tu nie znaleźć. Każdy fan Igrzysk powinien znać tę piosenkę. Ja ją znałam zanim jakkolwiek zaczęłam się interesować tą serią.

 Na tym kończę moje "Top z topu, z topu, z top". Bez wątpienia mogę stwierdzić, że soundtrack z W Pierścieniu Ognia jest moim ulubionym. Zwyczajnie go kocham, pod każdym względem i pewnie po przeczytaniu całej trylogii i obejrzeniu już wszystkich czterech filmów, moja miłość do wszystkich tych albumów się powiększy. Co Ty sądzisz na ten temat? Masz jakieś swoje typy?
 Jeszcze dzisiaj nasz Autorski Tag, czekajcie. A tymczasem do przeczytania, do napisania.

Previous
Next Post »

2 komentarze

Write komentarze
magi18
AUTHOR
20 listopada 2015 11:28 delete

Dla mnie The Hanging Tree jest na pierwszym miejscu. A słyszałaś wersje zrobioną przez Petera? https://www.youtube.com/watch?v=aJISG67FjeM

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
23 listopada 2015 17:15 delete

Peter najlepszy...
Ja tutaj wpisywałam je tak, jak są na albumie. No... prawie.

Reply
avatar