Muszę przestać wydawać pieniądze na książki...

 Jak już wspominałam na blogowym mym Facebooku, w trakcie jesieni i zimy zaopatrzyłam się w całkeim dużo pozycji nie tylko książkowych. Na zdjęciu jest ich dziesięć, ale to nie wszystko - są tu tylko te września i października.  Zapraszam więc, na drugi już, post z serii "Przewodnik po Cynkowych zdobyczach". Zagłębimy się w pozycje, które pojawiały się na tym blogu, bądź niedługo się pojawią. Ewentualnie pojawią się za trzy do czterech miesięcy. W stosiku znajdują się: zarówno fantastyka, jak i klasyki, autorzy obcojęzyczni, jak i polscy. Cóż mogę więcej powiedzieć na wstępie? Zapraszam do eksplorowania ze mną tychże tytułów. Być może znajdziesz coś dla siebie, kto wie. Nie owijajmy w bawełnę! Choć już i tak to zrobiłam...
 Był sobie wrzesień. Dostałam stypendium. Chciałam je sobie zachować, potrzymać trochę, cieszyć się tym, że mogę w końcu zrobić cosplay... Po czym stwierdziłam, że i tak wszystko pójdzie na cosplay, torbę i książki, więc poszłam do miejscowej księgarni. Plan był następujący: uzupełniam serię Dary Anioła, jeśli nie będzie zamawiam lub szukam nowych pozycji. Zrobiłam to i to. (Swoją drogą byłam tam tak często, że dostałam zniżkę).
 - Szkoła Bogów, Bernard Werber.
 - Kroniki Spiderwick. Księga druga, Tony DiTerlizzi & Holly Black.
 Potem, odebrałam dwie zamówione części Darów Anioła. Potem zamówiłam kolejną. I tym
sposobem wreszcie nie muszę wypożyczać tej serii z biblioteki i patrzeć na opłakany stan egzemplarza. Mogę w spokoju wąchać swoje książki z satysfakcją, że są moje, a nie z biblioteki.
 - Miasto Popiołów, Cassandra Clare. (recenzja)
 - Miasto Szkła, Cassandra Clare. 
  W końcu odebrałam czwarty już tom. Wcześniej, o czym zapomniałam, zakupiłam  Małego Księcia. Książka za osiem złotych? Biorę. Takie przeceny tylko w Biedronce...
 - Miasto Upadłych Aniołów, Cassandra Clare
 - Mały Książę, Antoine de Saint-Exupéry.
  Kupowanie w internecie nie jest złe, tak jak niektórzy myślą. A te przeceny - książka za pięć złotych..! Cudo! TaniaKsiążka codziennie oferuje tabuny książek do 10 zł ze wszystkich gatunków, na jakie tylko masz ochotę. Od erotyki po dziecięce, przez kryminały i fantastykę. Naprawdę polecam. Przesyłka też tania. 40 zł za cztery książki z przesyłką. Uwierzycie?
 - Lodowa Pani, Sally Prue.
 - Kwiat Paproci, Dominik Sokołowski.
 - Mroczny Rycerz, Dennis O'Neil.
 - Edda, Conor Kostick.
 Okazje zawsze trzeba łapać. Więc gdy siostra powiedziała mi, że w Kaufie książka Kosika za dychę, to wzięłam. Nie omieszkałam ponownie pobuszować w Biedronce. A tam przeceny, że łuhuhu! Książka licząca sobie dwa miesiące za 25 złotych.
 - Teoretycznie Możliwy Notes, Rafał Kosik.
 - Fangirl, Rainbow Rowell.
 Kolejne okazje na TaniejKsiążce. Nie dość, że darmowa przesyłka, to dalsze przeceny i obniżka. A ponieważ Edda okazała się być trzecią częścią trylogii, to kupiłam drugą. Pierwszej nie było. Co ciekawe w mojej szkole również odbył się jarmark nie tylko książkowy. Znalazłam tam powieść, na której podstawie niedługo wyjdzie film. Może być ciekawa. Zresztą... Była za pięć złotych.
 - Saga, Conor Kostick.
 - Duma i Uprzedzenie i Zombie, Jane Austen i Seth Graham-Smith.
 Z dziadkiem mam taką małą umowę - ja piszę ile, gdzie i na co wydałam, a on mi daje kasę. Znaczy... Było tak do wakacji. Warunki się zmieniły - chcę książki. No i takim sposobem we wrześniu dostałam Riordana, a teraz dostaję Pratchetta - dwie książki za jedne odwiedziny. Czyż to nie jest cudowne?
 - Magnus Chase i Bogowie Asgardu: Miecz Lata, Rick Riordan.
 - Na Glinianych Nogach, Terry Pratchett.
 - Równoumagicznienie, Terry Pratchett.
 - Trzy Wiedźmy, Terry Pratchett.
 - Wyprawa Czarownic, Terry Pratchett.
 Mikołajki! A co się z tym wiąże? Poznańskie Comics Wars! Fotoreportaż możesz znaleźć na mojej stronie Facebookowej. Mimo, że trochę czasu minęło niedługo pojawi się krótkie sprawozdanie. A teraz moje zdobycze. Takie tanie i takie piękne! 4 zeszytówki komiksowe i jedna manga!
 - Lis: Powrót do domu, Dariusz Stańczyk i Jakub Oleksów - z autografami i rysunkiem autorów.
 - Doctor Who #10, Robbie Morrison, Brian Williamson, Mariano Laclaustra i Hi-Fi.
 - Gałgan(część pierwsza), Jan Skarżyński.
 - Chałwa, Jakub "Dem" Dębski - z autografem, rysunkiem i hugiem od autora.
 - Toradora!, Yuyuko Takemiya. (recenzja)
 Na koniec powiem o świętach. Nie były jakoś bardzo książkowe, ale bardzo fandomowe. Mimo, że otrzymałam jedną książkę i jeden komiks były to wspaniałe prezenty! Już nie mogę się doczekać, aż je "pożrę". Ach, ten drugi już mam za sobą.
 - Star Wars: Koniec i Początek, Chuck Wendig
 - New Avengers: Wszystko Umiera, Hickman i Epting.
 To by było wszystko. Jak Ci się podobają moje zbiory? Łącznie tych wszystkich cudów jest 26. Moja biblioteczka powiększa się coraz bardziej. Mam wrażenie, ze to zasługa tego bloga. Motywuje mi, żeby więcej robić. Jeśli jeszcze coś zgarnę, to o tym napiszę. Nadal jestem w przygotowaniu małego projektu. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
 Do przeczytania, do napisania!
Previous
Next Post »

12 komentarze

Write komentarze
Kinga
AUTHOR
30 stycznia 2016 21:13 delete

Same świetne zdobycze!

Reply
avatar
30 stycznia 2016 21:35 delete

Na książki warto wydawać pieniądze :) Sama ostatnio troszkę zaszalałam, ale co na to poradzę? Jestem uzależniona :)
Kilka zdobyczy, bym Ci podkradła :)

Buziaki ;*

Reply
avatar
Arlandia
AUTHOR
31 stycznia 2016 14:37 delete

*o*
idę na tą stronę w tej chwili, dziękuję!
super wybory, muszę obczaić tego Doctora ^^

Reply
avatar
21 lutego 2016 18:39 delete

Ja również wydaję, wydaję... na okrągło ;]

Reply
avatar
23 lutego 2016 03:00 delete

O, Lis :)

Mam nadzieję, że się podobał :)

Reply
avatar
Cosmo Blog
AUTHOR
28 lutego 2016 21:12 delete

Tytuł posta jest tak bardzo prawdziwy XD Niezły stosik, brawo.
Zapraszam na cosmo-books.blogspot.com

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
5 marca 2016 22:25 delete

Ciekawe jakie... :D

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
5 marca 2016 22:26 delete

Nie ma za co, przecież wiesz, że zawsze Ci pomogę :3
Ten Doctor jest super (wcale nie jest tak, że jeszcze go nie przeczytałam...);-;

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
5 marca 2016 22:26 delete

Cieszę się, że nie tylko mi kasa ucieka z portfela...

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
5 marca 2016 22:27 delete

Bardzo, zachęcił do kolejnych zeszytówek! <3

Reply
avatar
Cynka7
AUTHOR
5 marca 2016 22:27 delete

Tak bardzo się do niego nie stosuję, ale o tym innym razem xD

Reply
avatar