Coś nie pykło

 Co ja pisałam w ostatnim "Przewodniku..."? Że muszę przestać kupować książki? I było to miesiąc temu? No to przychodzę do Was z nowym Przewodnikiem po Cynkowych zdobyczach. Przedstawię Wam dzisiaj dziewięć książek i jedną grę - kocham Warszawę i przeceny na Steamie! No i nie wiem, czy już pisałam o tym, ale jadę na Pyrkon na 100 pro. A teraz zaczynamy!
 Przyjechałam do Warszawy. Już tradycją jest, że chodzę z tatą do kina. Mieliśmy nadzieję, że zdążymy na 18.00, ale "stety", niestety nie udało nam się. Więc w czasie zaoszczędzonej godziny chodziliśmy po sklepach, a raczej po Matrasie i Empiku. Moje bystre oczka przyuważyły duuużą promocję na górnych półkach i mniejszą na stolikach z promocjami. Cztery książki Star Wars przecenione ze 149 zł na 100, a finalnie na 40 zł? No błagam.
 - Star Wars Przeznaczenie Jedi: Wygnaniec, Aaron Alliston.
 - Star Wars Przeznaczenie Jedi: Omen, Christie Golden.
 - Star Wars Przeznaczenie Jedi: Otchłań, Troy Denning.
 - Star Wars Przeznaczenie Jedi: Odwet, Aaron Alliston.
 - Zbuntowana, Veronica Roth.
 Siedząc w domu, ciągle myślałam, gdzie mogę pojechać, co możemy zrobić, zobaczyć... Aż w końcu wpadłam na genialny pomysł i... zaczęłam szukać, jakie tanie księgarnie są w Warszawie. O dziwo znalazłam ich na tyle dużo, że mogę jeszcze kilka obskoczyć następnym razem. W czasie ostatniego pobytu weszłam do jednej zwykłej księgarni, antykwariatu i jednej z najlepszych dyskontów pod słońcem - do Dedalusa. To miejsce przytłoczyło mnie ilością pozycji i ich cenami. Czułam się tam jak w raju i na pewno nie raz tam zawitam. Za trzy książki łącznie zapłaciłam 20 złotych. Tak jak będę je podawała kolejno kosztowały 4 zł (zamiast 14,99), 6 (zamiast 29,90) i 10 (gdy cena okładkowa wskazuje 34,90).
 - Wyspa Nim, Wendy Orr.
 - Wybrańcy, Margareth Peterson Haddix.
 - Kroniki Blackwell: Wilki Lokiego, Kellly Armstrong & Melissa Marr.
 Kolejne i ostatnie dwie zdobycze (jedna książkowa, a druga nie) są w moim posiadaniu dzięki mojej rodzinie, a w zasadzie dwóm konkretnym członkiniom tej rodziny. Oczywiście wcześniejsze były zasługą mojego taty - w końcu to on mnie w Warszawie przygarnął, zaprowadził do tych księgarni i wszystko ufundował. Lecz tym razem sprawa ma się z deka inaczej. Otóż kiedy pojechałam do kuzynki, zauważyłam, że na jej półce stoją dwa te same egzemplarze jednej książki. Zapytałam się czemu tak jest. A, no bo raz zgubiłam ten pierwszy [egzemplarz] i poprosiłam przyjaciółkę na Mikołajki o drugi i potem się odnalazł ten pierwszy. Ja się zaczęłam śmiać i powiedziałam: To mi daj, haha. A ona tak zrobiła! No i druga zdobycz, którą jest gra na Steamie. Od dawna chciałam w nią zagrać, bo posiadam drugą część, która mnie urzekła. I dzięki mojej siostrze ją posiadam.
 - Mroczne Umysły, Alexandra Bracken.
 - Portal, studia Valve.
 Nie jest może tego zbyt dużo, ale trochę jest. Uznałam, że lepiej robić krócej, a częściej i nie czekać, aż uzbiera mi się dwadzieścia pozycji. Po raz pierwszy pojawiła się zdobycz inna niż książka, dlatego też cieszę się, że nie nazywam tych wpisów po prostu "book haul'ami".
 Jestem zadowolona, że weszłam w posiadanie tych małych skarbów i ciekawa, co Wy o nich myślicie? Już niedługo będę prawie, że pływać w tych książkach. Potrzebuję nowego regału...
 A tymczasem, jak zwykle, do przeczytania, do napisania!
Źródło.

Previous
Next Post »

5 komentarze

Write komentarze
Silver Moon
AUTHOR
10 marca 2016 18:53 delete

Mroczne umysły czytałam i były ok. Ale następne części gorsze moim zdaniem :/
Super stos! :D
Buziaki,
SilverMoon z bloga Books obsession

Reply
avatar
Magda Miles
AUTHOR
11 marca 2016 13:52 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
Magda Miles
AUTHOR
11 marca 2016 13:53 delete

Ja też zawsze przepadam między empikowymi regałami. Jest taki wybór i jeszcze te ich świetne promocje ;)

Reply
avatar
Sylwia
AUTHOR
15 marca 2016 12:26 delete

"Mroczne umysły" bardzo mnie zawiodły, więc nie mam zamiaru sięgać po kolejne tomy. Niemniej Tobie życzę przyjemnej lektury! :)

Reply
avatar
Jane Warner
AUTHOR
27 kwietnia 2016 17:39 delete

Aaaa! Star Wars! Muszę sobie sobie sprawić tę serię!
Gorące pozdrowienia:)
http://dziewczynamiedzyregalami.blogspot.com/

Reply
avatar