PoN #2: To fakty, a nie obelgi


Źródełko. Dzisiaj wszystkie gify z Darwinów, bo tak.
 Ogay. Kilka dni temu skończył się San Diego Comic Con i bardzo trudno nadążyć za tymi wszystkimi informacjami, nowinkami i spoilerami. I wiesz co? Tak sobie myślę, że dałam plamę. Bo interesując się komiksami, książkami, grami, serialami, filmami, muzyką, mangą, anime, kreskówkami, blogosferą i kij wie czym jeszcze, nie jestem w stanie wiedzieć wszystkiego. Po prostu nie potrafię i nie będę potrafiła być na bieżąco we wszystkim, bo to jest awykonalne. Doba ma wciąż tylko 24 godziny i nikt nie jest w stanie ogarnąć tylu dziedzin popkulturowych. A tym bardziej ja.
Żródło. Tak, nie wstydzę się tego. Mam zaległości!
 A więc... Nie wiem, jak wygląda uniwersum komiksowe Marvela po Civil War II. Nie widziałam Avatar: Legenda Aanga. Nie pamiętam wszystkich Robinów, ani nie potrafię wymienić najbardziej znane postacie DC, poza tymi z Justice League. Do tej pory nie przeczytałam Władcy Pierścieni. Od roku tkwię na sezonie 3a Teen Wolfa. Nie obejrzałam ostatniej części Harry'ego Pottera. Nie mam zielonego pojęcia, jakie postacie wchodziły w LoL'u w ciągu ostatnich kilku miesięcy (oraz nadal lamię, nie mając nawet trzydziestego level'u). A wygląd mojego bloga i częstotliwość pojawiania się notek (a także ich jakość), wciąż nie uległy zmianie.
 To tyle. Do napisania, do przeczytania. I, hej, nie jestem ani maszyną, ani idealna.
Woda. I teraz - taniec. Bo ludzie lubią tańczyć. I ja też lubię. I przez najbliższe dwa tygodnie będę to robić, bo zamiast zadrabiać moje zaległości, jadę na obóz. Adijos.

Previous
Next Post »

1 komentarze:

Write komentarze
8 sierpnia 2016 11:58 delete

Zosiu!
Chciałam w końcu się do Ciebie odezwać, kiedy znalazłam chwilę w moim zagmatwanym życiu, ale nie będę zawracać Ci głowy na obozie. Napiszę, gdy już wrócisz. Mam podobnie... Chcę widzieć wszystko. Nowinki serialowe, być na bieżąco z LOL'em, a do tego przeczytać wszystkie książki z mojej biblioteczki.
Ale wszystko powolutku. Nie musisz przecież od razu połykać reszty sezonów Teen Wolf (ja tak zrobiłam i ucierpiały na tym moje oceny :/ ). A co do LOL'a, gram od ponad roku, mam 30 lvl i nadal zdarza mi się lamić :P. Mój chłopak, siedząc w srebrze, mówi, że to przyjdzie z czasem :).
Pozdrawiam, Atari. Miłego obozu, tańcz i wypoczywaj :D.

Reply
avatar